dinsdag 26 augustus 2014

Estée Lauder pure color high intensity lip laquers


Ik had al veel gehoord over de Estée Lauder pure color high intensity lip laquers. Ze beloven de dekking van een lipstick, maar de glans van een lipgloss. Ze zouden een beetje te vergelijken zijn met de Rimmel apocalips lipglossen die ik een tijdje geleden al op de blog liet zien. Ik heb er intussen twee in mijn bezit, en ik kan het jullie niet onthouden om deze met jullie te delen. Ze zijn een van de fijnste lipglossen die ik in mijn bezit heb.


Ik koos zelf voor de kleuren Nude rose en Racy raspberry. Nude rose komt uit de shine lijn. Deze is een glanzende lipgloss zonder glitters erin. En Racy raspberry komt uit de shimmer lijn. Deze bevat vele shimmers/ reflecterende deeltjes die je terug ziet op de lippen. 


De verpakking straalt echt wel luxe uit. De lange, slanke doorzichtige huls, afgewerkt met een mooie gouden dop met daarin het Estée Lauder logo aangebracht. Daarvoor betaal je ook echt wel, voor de verpakking. De applicators zijn heel fijn en stevig en hebben een afgesneden tip, perfect om de lipgloss op alle hoekjes en kantjes mooi aan te brengen.


Hierboven zie je de swatches van Nude rose en Racy Raspberry. Nude rose is zoals de naam al doet vermoeden een nude kleurtje met roze ondertoon. Ook neigt hij een beetje de bruine/ oranje kant op vind ik. Hij is mooi dekkend, maar niet perfect zoals de Rimmel Apocalips. Racy Raspberry is een mooi aardbei roze kleur met heel veel zilveren glittertjes erin. Ik had niet gedacht dat dit een kleurtje voor mij ging zijn, maar hij is echt wel mooi.


Nude Rose


Racy Raspberry

Ja, ik vind dit echt heel fijne lipglossjes. Ze plakken niet, wat ik echt wel de fijnste formule voor lipglossjes vind. De geur is wel redelijk apart vind ik, ik kan me voorstellen dat veel mensen hier echt niet voor te vinden zijn. Ze brengen heel gemakkelijk aan, en blijven gemakkelijk een paar uur mooi zitten. En geef toe, het zien er toch ook pareltjes uit ;) Ze zijn wel pricy (€24), maar daarvoor heb je dan ook een heel mooie lipgloss.

Heb jij Estee Lauder lipproducten in je bezit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten