vrijdag 25 februari 2011

Manhattan lipsticks


Enkele weken geleden passeerde ik nog eens in het kruidvat en ik zag dat het volledige Manhattan schap in de uitverkoop zat! Alles aan €1 per stuk! Ik was natuurlijk weeral te laat, as usual, dus was het grootste deel al weg. Maar ik kon toch nog een paar leuke dingen bemachtigen waaronder deze twee lipsticks.

Ik had het merk al enkele keren van dichtbij bekenen, maar ik was er altijd om de een of andere reden altijd voorbijgelopen zonder iets te kopen. Een merk moet toch altijd eerst verdwijnen voor je ontdekt hoe fantastisch het is :(


Ik kocht deze twee lipsticks, en ik beklaag me toch wel een beetje dat ik er maar twee meebracht. Ik kocht een hele mooie nude kleur met de "intense moisture & gloss formule" en een mooi bronzig kleurtje met de " perfect creamy & care" formule. De verpakkingen zijn heel simpel met het merk erop. Ik vind ze best wel mooi eigenlijk!


Hierboven de swatches. Zoals je ziet is de nude kleur echt supermooi! Je ziet ook direct aan de structuur van deze lipstick dat hij lekker "glossy" is. Dit geeft het soort resultaat alsof je een mooie lipstick met een klein beetje gloss ophebt. Echt supermooi! Dit is mijn eerste echte nude kleur, and I love it! De andere kleur is al direct een stuk donkerder, maar echt heel mooi om in de zomer te dragen met een mooie bronzer erbij en niets anders. Ik ben echt blij dat ik nu ook zo'n kleurtje in mijn bezit heb, want het is niet echt het kleurtje dat ik snel zou kopen.

Ik ben echt helemaal fan geworden van de lipsticks van Manhattan! Echt zo jammer dat ze niet meer te koop zijn :(

Hebben jullie ervaring met Manhattan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten