woensdag 23 februari 2011

Kiko nagellak


Vandaag heb ik een NOTD voor jullie van een van de twee Kiko lakjes die ik onlangs van mijn zus kreeg. In het flesje leek het echt een heel mooi paars kleurtje. Maar toen ik het op mijn nagels deed viel het echt veel donkerder uit. Het lijkt bijna zwart! Niet dat ik dat erg vind, want ik had nog geen zwarte nagellakjes :p


Opzich vind k het wel mooi, wel jammer dat het totaal anders is als in het flesje. Hij is goed dekkend, ik had maar 1 laagje nodig en hij bleef toch enkele dagen zitten zonder te chippen. Fijn lakje dus! Ik heb er nog eentje van Kiko, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Dat ziet er ook echt een supermooi azuurblauw kleurtje ui!

Over de prijs kan ik jullie niets zeggen, want ik zou het echt niet weten omdat ik het niet zelf gekocht heb. Wel weet ik dat het een merk is met mooie prijsjes, dus zal het zeker betaalbaar zijn.

Hebben jullie ervaring met Kiko?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten